evelina äääälskar ekonomi, om hon gör!

2010-01-29 ][ 15:52:49
ibland funkar det, men ibland går och också jävligt mycket utför. det blir ju inte heller bättre av att läraren kollar på mig som om jag vore dum i huvudet. åt helvete med skolan!
Gick hem till pappa när dagen-utan-nåd var slut, det var allt vad mina skor lät mig. skinkallt här inne inne, händerna krampar fan när jag skriver nu. Egentligen borde jag sätta mig och plugga för jag är så in i helvete dålig i skolan, men det värsta av allt är ju att jag inte bryr mig. Sitter där på lektionerna och ser ut som något jävla pucko hämtat från afrika som alldrig (kan ju inte ens stava till aldrig, fyfan vad dålig) sett en boksav i hela sitt liv och svarar fel på verenda fråga jag får. Men ändå skäms jag inte. Jag har kommit över den gränsen av skämsel. Jag sitter istället där, ger upp hoppet och börjar rita några konstiga figurer. DET är pinsamt. Jag vill vara smart.
Engelskan är det enda ämnet som älskar mig, och som jag älskar tillbaka. fan jag drar till england.

okej, det mesta av ilskan kommer från trötthet, men jag är låg idag. down. men vafan det är fredag, nu går jag degar bort dagen för imorgon ska jag vara pigg och på't. Då äre fest hos mig ohohoho. Jag står för maten, kladdkaka made of stone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0