HEEEEEELLLVEEEEETEEEEE!!

2010-01-04 ][ 23:48:17

jävlahelvetefaaaan!
jag visste redan från början att evelina+mobiltelefoner inte kommer så bra överens men såklart köpte jag en ny jävla mobilhelvete på abonemang..
OCH TAPPAR BORT HELA SKITEN!
asso, ni förstår inte, jag är så arg att jag kokar, man kan bokstavligen se röken komma ur öronen!
ALLA jävla pengar jag slösar på skiten och så ska mobilen bara ramla ut ur fickan.. faaaaaaaan!
mi måste tycka synd om mig, ni bara måste de ..

lite lycka bland all jävla tragedi är att PH börjar idag iallafall. lyckades (såklart!) missa det när det gick på tv eftersom det pågick en spaningsjakt i linköping.
änglar till kompisar är vad jag har!
men som tur är går det ju att kolla på tv6play.

O vet ni vad jag ska göra imorgon? jo jag ska in till linköping och förhoppningsvis är det någon snäll person som hittat min mobil inne i filmstaden och lämnat in den till personalen.
hoppet är altså inte stort men det finns ändå där!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0