Idag är en sådan dag

2010-01-27 ][ 16:34:18
Idag känns det som att det kommer bli konstigt många inlägg om ovesentliga saker som jag känner för att "skriva ut" om, ni kanske tycker att det är kul att läsa om sånt, vad vet jag. Det jag däremot vet är att om ni inte tycker det är roligt eller underhållande så behöver ni inte läsa.

Ska jag börja med att berätta en liten hemlis då?
näää
vi spar på den till något lite mer passande tillfälle.

Istället tänker jag berätta om när jag igårkväll satte mig rakt upp i sängen och skrek. Det var när jag tittade på paradise hotel.
Ni kanske fattar vinkeln nu.
Jag va dösäker på att nu (äntligen) ryker Pontus, lallarkillen som inte för någonting till spelet. Så skickar de hem Cimon! Man kan väl förstå hur de tänkte när de röstade men ändå, .. Jackie har jag aldrig tyckt om, hon ska ständigt ha uppmärksanhet, beter sig som en barnunge, men samtidigt som en dum blondin (vilket iofs är ungefär samma sak)
ett ord räcker för att beskriva: äcklig

det går inte bli tuffare än Cimon!



Nu jävlar måste Greta ta hem skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0