JAG VILL VARA 18!!!!!

2010-01-08 ][ 20:05:22

jag vill vara 18
18 18 18 18 18 18
siffran som betyder något
siffran som öppnar möjligheter, är det inte så?

jag vill kunna gå på krogen
inte bara sitta där en lördagskväll med tjejerna och det är helt dött i hela mjölby, alla drar parken, motala, linköping, harrys..
what the fuck, sitter vi stentaggade i soffan, musik på högsta och vart ska vi ta vägen?
vi kan inget mer göra än soooovvvvaaaaaa..

jag vill ta körkort
jag vill åka runt på vägarna i en cab och spela right on time på högsta volym och känna solen steka i ansiket.
jag vill åka runt på vägarna i en bamsebil och spela BEP på hösta volym och vara påväg till stranden en sen sommarnatt.
Jag vill åka runt med the wild bunch, utan destination, och bara vara

JAG VILL VARA 18, jag vill vara 18 nu!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0