låååååångsamma cash

2010-01-16 ][ 23:58:49


alla har sett snabba cash utom jag, ungefär
jag vill också se, jag vill också dregla när joel kommer in på duken för första gången, jag vill också svimma när han tar av sig tröjan (vilket jag hoppas att han gör, annars kommer vi få se filmpruducenter in pain) och jag vill också gå från biosalen med ett gigantiskt leende på läpparna. jag vill OCKSÅ SEEEE!

och ikväll har jag faktiskt slagit lite av ett besöksrekord. SCORE! jag har lyckats! bara några tusen kvar sen ligger jag delad förstaplats på bloggtoppen med Kenza .. toppen

for the record går sommarmusiken varm härborta. jag fortsätter utsätta mig för frestande sommarmusik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0