ned faller regnet, spolar spindeln bort

2010-01-18 ][ 17:29:42

Jag kom underfund med något när jag satt på affärsjuridiken, sista lektionen.
dötrött och rastlös lyckades jag hålla mig vaken genom diverse små lekar.
då upptäckte jag att mina ögon skiftar i färg, jag ser fan olika nyanser när jag kollar med ögonen var för sig.
slightly mer åt det röda hållet i höger öga, ni vet lite sådär på sommaren, det varma
slightly mer åt det blå/gröna hållet i vänster öga, som typ på vintern, det kalla

för övrigt har jag haft världens sämsta dag idag. ingen skåpsnyckel betyder inga böcker, inte böcker betyder onödigt att ens gå till lektion. Jag var dessutom den enda utan dator på företagsekonomin, värd skoldag? fuck not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0