reserverat

2010-01-03 ][ 22:09:52

4 platser till Avatar imorgon klockan halv 6 i den största av salarna.
jag har sett den förrut och vill se den igen! den mest storslagna filmen på länge!

nu har jag inte sådär värst mycket att göra, sängen och film låter inte helt fel.
.. kanske skulle jag göra något så oväntat som att slå på Paranormal Activity och titta helt själv?

HA HA! det där var nog det mest crazy jag sagt på flera år, skulle jag sätta mig själv och kolla på just den av alla skräckisar, folk går ju helt nuts efter de har sett den.
jag tror jag hellre har miljoner spindlar krypandes över hela min kropp än att se den filmen!
so, bring it on, spiders!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0