softilation

2010-01-12 ][ 17:18:34

skolan tär, något enormt. orkar kanppt göra någonting längre.
sängen direkt när jag kommer hem från skolan, sooovaaa
och sover jag inte ligger jag bara där och kollar upp i taket, jag funderar för mycket, alldelles för mycket. måste sluta med de, bara vara, tagga ner, ta det lugnt, låte livet ha sin gång.
jag ska ta tag i mitt liv igen, det har jag lovat mig själv, ska finna ork till skolan och pluggandet. ska finna ork till träning och SLUTA ÄTA GODIS! jag har blivit något slags sockercravande monster, och de e inte fint.
vad jag behöver nu är paus, paus från allting, vill åka till utlandet, paus från kylan i sverige. så jävla fint!

sitter och dagdrömmer på lektionerna..



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0