Ur arkivet, Om mig

2010-07-02 ][ 09:47:40
Vilken svordom använder du mest? Jag tror jag använder alla som finns, men mest fan och jävlar och helvete. åker ut titt som tätt.
Äger du en iPod? kör med mobilen
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? den ringer först halv 6, sen snoozar jag tills 7 ungefär.
Hur många resväskor äger du? Jag hade en, den gick sönder för att jag packade den så tungt haha
Använder du flip-flops? ÄLSKAR. påminner om utnaldet och sommar!
Var köper du dina matvaror ifrån? Lundbyhallen eller Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på hur mitt humör är.
Vilken var den senaste filmen du såg? Titanic
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? KLÄDER, och sen en resa till aya napa eller turkiet i sommar
Har någon någonsin kallat dig lat? pappa, hela tiden.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nä har faktiskt inte prövat de
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? någon partyskiva vi gjorde för ett par helger sedan
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nä inga hemligheter denna vecka
När var senast någon stötte på dig? jag ser inte sånt
Vad åt du till middag senast? pizza igårkväll
Använder du huvtröjor? när man känner sig sådär lagom sunk är det underbart
Kan du vissla? nä, och jag kan inte lära mig heller
Vem var den senaste som ringde dig? mamma tror ja
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? har jättesvårt för karuseller, känns som om huvudet ska åka av när jag åker! men älskade att åka när jag vad liten och då var bergochdalbanan favoriten.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jag hoppas inte det iallafall
Vilket riktnummer befinner du dig i? 595 34
Tittade du på tecknat när du var liten? liten?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? mjölby? ganska litet ..
Hur många syskon har du? ett hel. och två plast eller vad man ska kalla det
Är du blyg inför det motsatta könet? nä det skulle jag inte säga att jag är
Vilken film kan du alla replikerna till? gud, är ju så himla glömsk men annars skulle det nog vara någon barnfilm jag kollade på när jag var liten, typ lotta på brakmakargatan.
Äger du några band t-shirts? nä, eller sover i syrrans tokio hotel ibland. hur töntigt som helst
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 och 6.
Läser du för skojs skull? egentligen inte, men kunde inte rå för Twilight ..
Pratar du några andra språk? ûberlite tyska
Diskar du din egen disk? har diskmaskin
Har du gråtit offentligt? det har jag säker gjort
Har du en stationär dator eller en laptop? fast
Försöker du alltid lära dig nya saker?  aaa, det gör jag väl
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill tatuera mig någongång men hatar nålar så vi får väl se hur det blir med det. grät när jag tog hål i öronen så några mer piercingar blir det inte. annars är tungan lite coolt tycker jag.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? har han pengar så
Kan du kasta macka? näpp
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? aldelles för mycket godis och dricka.
Gillar du att flyga? gjorde. ända sedan vi höll på att leka bergochdalbana med flygplanet hem från bulragien har jag tyckt det varit mindre roligt att flyga faktiskt.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor! och öppen
När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg
Vilken är din favoritdrink? är ingen drinkmänniska, än. Men jag gillar rosa pantern
Gillar du din boende-situation? skulle väl kunnat bo ensam i centrala linköping men annars är jag nöjd!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8 kanske.
Vilken är din favoritfrukt? gillar kiwi, apelsin är gott. och vattenmelon på stranden!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? hahha oh no!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 BABY!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? eh, stavade till vecka, väcka, tills något år sedan.. pinsamt men true
Tror du på liv på andra planeter? det skulle vara coolt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? det kommer jag inte ihåg. Tror det var Hasse när han gav mig ig.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det är nog samma
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Måste dö
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? gillar ju inte karuseller och att hoppa falskärm är ju som en karusell x100, så det ser nog ganska mörkt ut
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? oj, den var verkligen jättesvår. När jag var liten var jag nog iallafall en lotta.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Skulle du säga att du är trendig? jag försöker nog att vara. älskar kläder
Äger du en digitalkamera? jag gör ju inte det, men ska önska mig i födelsedagspresent
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nä inte så mycket tror jag inte
Tycker du att du är attraktiv? haha nä inte speciellt, vill tycka det men det går verkligen inte.
Vad är du allergisk mot? inget, men jag var faktiskt allergiskt mot jordgubbar när jag var liten!




//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0