jag har blivit stekt

2010-06-17 ][ 17:54:11

näfan, vilket dåligt skämt. För det var vad det skulle vara.
Lina och jag snackade om det häromdagen. Ett skämt måste vara jävligt dåligt eller jävligt bra för att skrattas åt. Är det medelmåttigt blir det bara pinsam tystnad, det går inte hem helt enkelt.

Jag är iallafall stekt från en heldag i solen. rödstekt, fiiiiiint! Hem en vända och packa lite grejor och snart blir jag skjutsad bort till lina där ovanligt nyttig mat väntar på att bli lagas. OCH grillat såklart.
Först hade vi tänkt att ha film och myskväll men johanna kom med agrumentet "Så när folk frågar vad vi gör en sån fin sommarkväll svarar vi; Vi sitter inne och häckar framför TV:n" nae, det funkar inte! Så det blir en helkväll utomhus med grillen och filtar, lite mer vackersommarkvällmaterial faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0