jag ska skärpa mig, jag lovar

2010-06-01 ][ 18:00:37

Lina tycker jag bloggar för lite, "bara massa youtubeklipp ju!", så nu ska jag skärpa mig, ska lägga upp mer bilder, för det är typ det enda jag tittar på på andras bloggar (på-på), vem bryr sig om vad andra har att säga egentligen?!
nä.
Men bilder är kul så det ska det blir fler av. Har önskat mig en ny digitalkamera i födelsedagspresent (som förövrigt är om exakt 26 fucking dagar!!!!!) för den jag har nu suger, ganska riält, vilket troligen är anledningen till så få bilder..
men iallafall, jag har varit dålig på att uppdatera så vi gör en rad inlägg idag då då.



Var och kollade på Felicias dansuppvisning igår. Felicia kicked-ass och småungarna var så söta att jag inte kunde sluta mysskratta åt de. Det är något speciellt übergulligt med småkillar som försöker hänga med tjejerna i dansen asso.
och riktigt såhär dålig är inte min kamera, det var rök i hela salen.



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0