min fars mor, räddare i nöden

2010-03-18 ][ 15:35:31
farmor har en symaskin. Dum i huvudet som man är, visste jag ju det egentligen. Har klippt sönder en gammal bh och ett aldelles för små par jeans. Jeansen fick jag ont i magen av att bara kolla på. Har sparat de i hopp om att jag någon dag skulle komma i dom igen. Men det sket sig. Nu blir de till en bustier istället. Men jag vet inte hur det blir. Knåpar och fixar och försöker få till något som ska likna en bustier. Kan väl ta kort och lägga upp här på bloggish, om jag blir nöjd med den. Annars lossas vi som att jag aldrig nämnt något. Deal?

Och jag ska passa på att sy in mina skinnbyxor och skinnshorts som är mycket för stora. så jag kan passa på att vara lite skinnig innan det blir för varmt för det!

jävlahelvete! maskinen är från helvetet, för helvete! Jag orkar inte med skiten! tog ut min aggresion mot symaskinen, på symaskinen och nu ligger den på sopptippen, sorry grandma. Nu går jag och dör någonstans, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0