snällasnällasnälla

2010-03-18 ][ 20:54:16


Jag tappa allt. Jag pallar inte mer. Mjölby, folk. Jag bryr mig om allt och ingenting. Jag vill bara härifrån. Jag vill ha sommar, studenten, pengar. så att jag kan resa, dra härifrån. snabbare än snabbast har jag packat väskan och landat i USA. Första destinationen på min al-around resa. Det enda jag ska ha med mig är min väska och mina kompisar. Sen ska jag börja leva. Bara köra på. fyfan vad gött det ska bli. Aldrig ska jag sätta min fot i hålan igen, jävla degedala. Vem fan vill vara bonde, egentligen.

Jag pallar ingenting just nu, så jävla off. Förstår inte nått. lyssnar inte noga, pratar som om jag min hjärna vore upptaget med annat. Jag skrattar samtidigt som jag skriver detta, det är egentligen sjukt deprimerande. Idag är jag sjukt deprimerande. känner mig sjuk. Hoppas att jag är sjuk så jag slipper skolan imorgon. slipper allt. fan.
Nu ska jag bara lägga mig i sängen och sova, glömma alls skit och vakna glad igen. Det är värt ett försök. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0