vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting alls, vi vet inget idag

2010-03-08 ][ 19:04:46

gigantisk, vi säger kompensation

Min dag i detalj, det väcker inga större känslor:
Vaknar - halvsover, eller helsover 20 minuter extra - släpar mig tillslut in i duschen - vinglar till och tror att jag drömmer, slår nästan i huvudet i duschväggen - springer upp till mitt rum, skitkallt där nere - sätter mig ned på golvet av lathet, försöker föna håret, käka frukost och smsa glosor till johanna, samtidigt - klockan är kvart i 8, borstar tänderna i 2 sekunder, slänger på mig jackan och väskan och går snabbt ut - väntra på johanna i 2 minuter, vi går till skolan - lektion, somnar till - rast bli pigg - lektion, tittar ut genom fönstret, önskar det var sommar - rast, är desperathungrig - lektioner, kör MrBeen och håller upp ögonen med tandpetare, nästan - kommer hem och slänger mig i soffan och kollar på Edward Sissorhands, katten hoppar upp på mig mage och jag somnar

du slösade just ut två minuter av ditt liv, som du aldrig kommer att få tillbaka ...

Kommentarer
Postat av: Felicia

snygg tjej!

2010-03-08 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0