Inte bättre än lite stulen kaffe från lärarrummet håller en vaken på en mördarlektion

2010-05-19 ][ 18:28:46
Det är nästan så att man man säga att veckan är slut nu. Förutom att jag ska lämna in en kick-ass skrivuppgift på fredag, som jag skriver i morgonkväll på en timme. Nationella och redovisningarna är över och det tackar jag gud för. OCH jag lyckades kväva alla hostattacker på redovisningen så det gick helt okej. Fick även tillbaka engelskanationella och det visade sig ha gått bra det med. Så jag behöver egentligen inte känna någon ångest över skolan nu, det är ju fan snart över!
Annie påminde mig om risk-ettan imorgon så ingen skola för mig, men sumpar sovmorgonen och det tar emot ska jag säga! Och så har jag körlektion på eftermiddagen. Blir en riktigt bilig dag imorgon.Sen ska jag försöka locka med mig tjejerna till gusto efter körningen och lina till att sola med mig. Japp, imorgon blir en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0