keep on coming

2010-05-25 ][ 18:04:24
frågestund på gång! Fråga på, vad som helst, så ska jag försöka svara på frågorna senare, ni får några dagar på er. Och kom ihåg att frågorna syns inte bland kommentarerna utan dyker upp först när jag svarar på de, alla frågor blir då alltså anonyma bara så ni vet. och för några fårgor = inga svar, så köööör barrraaa!

Kom nyss hem från linköping med mamma och syster, köpte bikiniöverdel och byxdress och eftersom jag har blivit så dålig på bilder så ska jag lägga in bild på mina köp senare!
//

Kommentarer
Postat av: Cornelia

1. Vad heter du i andranamn?

2. När började du spela fotboll?

3. Har du ngt favorituttryck?

4. Har du ngt sommarjobb?

5. Vilket är ditt favoritämne i skolan?

6. Vilket är ditt favoritprogram?

7. Vilken kändis skulle du välja att vara om du fick vara en "kändis för en dag"?

8. Vilket/vilka ord (minst ett, max tre) skulle du beskriva dig själv med?



Sådärja :D

2010-05-25 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0