skrattar högt åt mig själv

2010-05-18 ][ 19:14:00
sitter och tänker: så fort jag har tråkigt, äter jag. och så kommer biggest looser igång på tv:n. HAHA. eller inte

känner iallafall att huvudvärken håller på att krypa tillbaka. en skoldag på tabletter blir två. tvingas eftersom vi har redovisning på projekt två imorgon för 1orna, annars hade jag nog stannat hemma. faktiskt. sämst är jag också för jag har inte övat någonting och kommer stå därframme brevid emanuel, som alltid är lika duktig, och mummla med pappret framför ögonen.

och designen blev ju som den blev. inget speciellt att hurra för egentligen. blir alltid asnöjd när jag är klar och tycker jag är asbra men så fort jag går in på någon annans blogg så ser jag hur ful min egentligen är. jag erkänner, jag har varken känsla eller ork för sånthär, så nu skiter ja i det.

logga in på bloglovin förrut också, som jag nästan glömt, och blev gladare än vanligt. det är kul när folk kommer till insikt faktiskt. ja, sånt gillar vi! Nu drar jag på the kooks och lägger mig i soffan med lite mat (TYCKER BORT BIGGEST LOOSER) och kollar på något mindre deprimierande. typ vänner. älska vänner!


asgammal bild bara för att fylla ut. det är ju sånt folk vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0