typiskttypiskttypiskt

2010-05-17 ][ 18:38:56

jag är aldrig sjuk.
Men då ska jag såklart bli det nu, när jag ska göra nationellt prov i matte b imorgon. Sitta där och snora i 4 timmar med huvudvärk och skit. Jag kommer att gå på tabletter imorgon. Medan alla andra sitter där med sin cola och godis sitter jag där med min iprenburk och nässpray. jättekul verkligen. Och ännu bättre att jag verkligen inte kan någon matte alls och är alldelles för trött för att ens försöka plugga. Äh, det blir ödet som avgör hur det går imorgon.

Det piggade iallafall upp lite när jag hittade denna bild på datorn.

Kan tänka mig att det är lina som gjort den för ungefär 100 år sedan. Men den är riktigt snygg!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha, lina the printkvinna som hon brukar kallas! ja, inte är den tagen igår iaf :D

attans att bli sjuker, aldrig skoj. hoppas att dt går vägen imorron, dt tror jag! krya massa:)

2010-05-17 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0