whaaat?

2010-05-04 ][ 20:53:16
detdär med att börja "blogga" igen var nog lite av en överdrift. faktiskt.
Men igen så är det frustrationen (fan vad vuxen jag kände mig nu) som drev mig till att skriva (fan, igen!).
jävla småbarn, jävla väder, jävla skola.
Hoppade in för Rosalie och tränade 03or (tror jag, små var de iallafall) i fotboll. De kan ju inte koncetrera sig någonstans och det gör ju inte saken bättre att jag inte kan deras namn. Fick stå och skrika "grabbar, stå stilla" eller "killar, va tysta nu och stå vid konerna" till slut stod jag bara där och va tyst. Tjejerna ville typ bara köra under hökens vingar kom och sånna lekar, jag lät tessan springa och själv stod jag och gäspade vid kanten. När det skulle spelas match sprang alla runt i en klump och fortsatte matchen 20 meter utanför utsatta planen. två tjejer stod och bråkade om vem som skulle stå i mål och tre andra tjejer stod och drog i sina kläder. Har alldrig varit så trött efter en träning, inte ens när tommy tvingade oss köra ryssen och MAIidioten (som han kallade den eftersom vi var värsta konkurrenterna på den tiden).
Och bara så att alla vet. När tjejer skriver att de inte har något hår kvar efter att de varit hos frissan är det överdrivet. Jag har inte kill-kort eller hockeyfrilla. Det är bara så urklippt och tunt så det känns som att halva håret är borta. Från och med nu kan jag använda minitoffsar när jag sätter upp mitt hår, sånna toffsar som jag hade i håret (och i håret på mina barbiedockor) när jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0