Detta liv måste fyllas i

2010-10-31 ][ 21:21:46

när studenten börjar närma sig såhär så börjar jag fundera. och jag är skitskraj. vafan ska jag göra med mitt liv? Jag har aldrig jobbat en dag i mitt liv och haft konstant skolgång. Skolan är fan en trygghet, men det fattar jag inte. Och jag vetifan vad jag ska bli så plugga vidare finns inte på tapeten..
Jag är sjukt rastlös också. Jag vill göra något med mitt liv, inte spendera mina roligaste ungdomsår i mjölby. HALLÅ?! hur kul?????????
Resa ska jag iallafall. Men jag kan ju inte resa själv, och vem ska jag lyckas lura med mig på äventyr? Hur ska jag få pengar och hurfan ska jag klara mig utan mamma och pappa? ganska sjukt, men jag sitter och tänker hur jag ska våga och klara av att ge mig av.
Något jag ska börja med är iallafall att skaffa ett jobb. MEN vilket jävla jobb? Och det måste vara något fartfyllt. IGEN, tänker jag inte slösa bort mina år på något som inte är roligt.
Jag lever hellre fattigt än tråkigt. Seriöst.
Och jag ska, as told, HÄRIFRÅN. Kanaske göteborg, stockholm? anywere but here. Kan man chansa och bara dra? och hoppas att det reder sig? Det är väl bara åka hem igen om det skulle skita sig.

Kan ingen bara komma fram till mig på stan och erbjuda mig värsta gigget. snälla





Kommentarer
Postat av: Olaisophie

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-04 @ 11:32:51
URL: http://olaisophie.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0