fyfan vad ni är nöjda nu

2010-10-02 ][ 16:50:30
Jag har tagit massor bilder idag, så därför ska jag berätta om mig dag i bilder.
Typ bildagboken fast 1000 gångar fränare



Jag körde in till linköping. Med mamma och syster i bilen.
Köpte: en för liten pjamasdräkt och mammatrosor



skojjade bara!
No offence person -om-fastnat-i-barntiden-och-behöver-hjälp-med-att-hålla-in
-magen. Dessa grejer lockade inte mig speciellt mycket. SANT!

utan jag handlade:




+ en jacka som ni ska få en ordenklig bild på, my word.

OCH tack felicia för att du så fint höll upp alla kläder medans jag försökte hitta ljuset och ta en vettig bild. Tack!


HAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAAHAA! okej, det var roligare i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0