Kneg och krök

2010-10-02 ][ 04:30:02
04:19
har agerat fyllechaffis, vilket resulterade i en nykter utgång. Och jag kan säga en sak
krogen
är
Inge
kul när man är nykter. Satt på en soffa och kollade för fulla grabbar, tjejer som tagit stilen från underklädda fjortisar och gamla gubbar på jakt efter lammkött.
kände mig som en laktitsbit bland massor hallonråttor, eller nått.

så nu, medans alla tillbringar natten hos sitt ragg ligger jag och är sådär trött så att man blir pigg igen, sådär så att det nästan inte känns som att man behöver sova alls
över-över-övertrött=pigg.
det är ju sånnahär stunder som man skulle passa på att plugga, för det gör jag ju aldrig annars, jag är seriös.
Vissa använder helt enkelt inte kniv till maten. Jag pluggar helt enkelt inte.

okej, nu Måste ja sovA!!!!!!!!!!!!!!!
nattinatti som alla skriver på Facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0