Mitt lilla thailands projekt

2010-10-20 ][ 21:42:18
Ni vet ju alla att jag drar till Thailand i feb! och om ni inte visste så vet ni nu
Jag funderar starkt på att få min balklänning uppsydd därnere. Inget går väl upp mot lite billig arbetskraft. OCH så får jag ju själv bestämma hur den ska se ut. har några idéer i huvudet men kommer ha väldigt svårt att bestämma mig
En liten idé
Är sjukt inne på djupa v och u-ringningar. Tänk en riktigt låg v-ringning fram och nästan så att hela ryggen syns bak! üBER ASSNYGGT, och riktig fab
den till vänster ska föreställa framsidan och den till vänster baksida. Och all sträcken uppe över klänningen. det är hår.


OJ,,,,,, glömde säga! Nu börjar hårdbantningen för att se riktigt läcker ut i denna klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0