mitt liv i mobilen

2010-10-31 ][ 14:59:49

 jag skaffade iphone och tog den allra första bilden på en avundsjuk lina!
 färgade håret brunt (och blir överasskad och förbannad när jag ser att mitt hår inte växt en centimeter sen jag färgade det brunt första gången ?!)
 åkte till smultronstället där jag åt allas glassar utom min egen.
 kom till insikt med att Ozzy kan vara riktigt söt ibland, och han gensvarade med att sluta bita mig i fötterna. love <3
 jag såg Oskar linnros live för första gången i linköping och sjöng med till alla hans låtar. och ja, han var lika snygg i verkligheten som han låter
 helvetet började igen och det började med ett asgarv åt Erik som skulle försöka måla upp en förklaring på balongleken.
 Nollade våra små nakna ettor
 packade inför Mallis!!!!
 SOFTA en vecka på mallis
 Tog körkort

 Shoppade upp alla mina pengar..
 gick på södrafest fast jag inte längre spelar i laget
 köpte en jacka som gick sönder tre gånger innan jag kunde behålla den
 OCH firade felicia som äntligen fått in sin krogålder!!

hittade en komisk koppling mellan två av alla bilder på min mobil:
i slutet av sommaren köpte jag ett par skor i göteborg,
de tyckte jag var väldigt höga med sin klack på typ 6 centimeter.
För några dagar sedan köpte jag dessa skor:
 klack = ca 12 cm

 

!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0