vad skulle de vara bra för

2010-10-20 ][ 17:38:13
lyckades låta bli att blogga under skoltimmarna trots att jag var bra sugen ibland. Har fått skäll av Agneta för att jag pillar för mycket med mobilen.
"tycker du om telefonen, i.. iph.. iphoonen? Du kan ju inte låta bli den"
och det kan jag inte heller, men det får fan inte kosta mig ett IG.

Nu tänkte jag vara lit duktig och plugga lit, för det verkar ju behövas. men det är ju så jävla kallt överallt att jag inte kan tänka. tror jag sa "jag fryser fan ihäl" 40 gånger i skolan idag och när jag kom hem slängde jag ur mig 10 till. hatar kylan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har hört att det ska bli snö imorgon med?!?!!?
blire de stannar ja hemma från skolan!!!

jAG VILL HIT!!!

inte hit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0