woooooord

2010-10-04 ][ 19:59:39
det är något sjukt konstigt med min kropp. Precis som man brukar ha värst träningsvärk två dagar efter att man tränat sönder sig så har jag alltid konstigt kroppsont två dagar efter jag supit. Som att all sprit skulle ha gått från magen ut i kroppen så att det bildas någon konstig ömma. Typ som när man är sjuk och får ont av att vrida sig i sängen. Ingen kan nudda mig, då få jag blåmärken.
ungefär så kändes det idag.
och så har jag fått en ny insikt i livet. Alkohol medför förfettning.
Jag ska sluta dricka. omedelbums

Idag har jag kört lite bil. Fixat lite ärenden. typ bytt min jacka mot en i mindre storlek. oså har jag sprungit, Nike BOOM appen. Min bästa vän och värsta mördaren. Spyan satt i halsen.
Nu ska jag försöka skriva CV, FÖRSÖKA plugga lite affärsjuridik.
Det ingår i min nya insikt på livet. Bli smal och bra i skolan!
oså skulle jag visat min jacka men jag glömde mobilsladden hos pappa, och synd om mig, att iphone laddas ut lika fort som
aa
fort som fan helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0