an englishman in new york

2010-09-27 ][ 19:10:29

jag skulle vilja vara en engelskman

.. engelskkvinna ?

det känns slightly more sofisticated att prata fin brittiska än bred östgötska.
typ.
och slippa lära sig engelska i skolan, POINT!
alla lär sig istället mitt språk, POINT!
Jag kan ragga upp alla läckra britter med min dialekt, POOOOOOIIIIINNNNT!

Och just nu skulle jag kunna svära på brittiska och ändå låter jag helt underbar.
och säga att jag är fucking arg att jag missade skolkortet, JUST bara för att då skulle jag kommit ihåg att beställa hem skolkatalogen. Kan vara kul att ha sista året. Men istället tappade jag bort den fucking lappen och kunde inte beställa hem the fucking skolkatalog.
FUCK ME! twice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0