evelina 101

2010-09-28 ][ 22:31:33
Bara för jag är så jävla grym så har jag kört runt stan, UTAN ATT KROCKA!
AWESOME brud asso

och så fick jag en jävla spoiler av hur Dexter säsong 4 kommer att sluta. Stämmer detta så lägger jag ned nu. jag vill inte se! DET FÅR INTE HÄNDA!
jag kommer gråta
nej
inte gråta, storböla

ae, jag är dum i huvudet om jag tror att jag kan hålla mig borta. Ska bara borsta tänderna innan jag ska se ett avsnitt, tre avsnitt ifrån säsongsavslutningen, av Dexter.
fuck this shit

OCH dagen till ära, har jag två fina bilder jag tänkte visa:


felicias torra men grymt coola naglar. Hon har lovat göra sånt på mina så jag blir lika fierce som hon!


och TADA, mitt hår. som fan börjar bli räääätt så långt.
fast det ser alltid rekordlångt ut på kvällen, och det ser ut som det växer massa på utväxten. Men så är det allltid lika jävla kort när allt kommer omkring!

japp, såäre. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0