Mellonamellonamellonamellona

2010-09-07 ][ 16:36:16
Jag har inte sagt något här, men befinner mig på Mallorca. Paradiset för småbarn och 50+ are.
Det finns ganska mycket att berätta om livet härnere.
Igår prövade vi på alcudias uteliv. Blev inslängda på den enda partybaren som fanns och befolkade stället tillsammans med två personer till.
Det får taxiresan på 900spänn till magaluf att låta ganska värt.
På vägen tillbaka till hotellet, redan vid 1, träffa vi en Britt som ville sälja sin orörda fanta till oss, jag säger då till lina, "varför skulle jag vilja ha hans fanta?". Han får psykbryt och går på repeat "I fucking kill you, i fucking kill you!!!"
en ensam kille mot fyra.
vi spöa upp han så dant att han nog förtrarande inte kan gå!


nä Skojja bara, i nästa sekund skrattade han.
nu ska jag sova en stund i solstolen. Lina sover redan

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0