språket i språket

2010-09-30 ][ 21:57:48
okej, jag har lugnat ner mig lite från hela denhär "dexter" grejen.

och jag ska säga tre saker:

1. Jag hatar att jag aldrig har några bilder att lägga upp, som på mitt nyfärgade hår..

2. "mörkblont" MY ASSSS! Det är någonting med mitt pigment som gör alla nyanser 10 gånger mörkare när de läggs i mitt hår! så mörkbrunt/svart är väl en rättare färgdefinition.

3. Bildandet av ett lag till handels fotbollscup är i stor gång, "gamla goda lirare" (nej, inget nämn utan en definition).
Vi värvar alla duktiga, riktiga fotboll-i-hjärtat lirare på minst 80 vårar som vill ställa upp i vårt lag.
Är ni sugna på att vara med så ring 076-0990007 snarast och glömm inte att lämna rullatorn hemma! Vi kör säkert på plan.

Kommentarer
Postat av: Lina "Fotbollslegenden" Freij

jag och nadine är ju lite halv sugna sådär. Måste bara kolla så att landslaget tillåter mig att spela

2010-09-30 @ 22:01:44
Postat av: Evelina "materialarn/inhopparn" B. Almén

Jag har full förståelse för det lina. Jag tror att du kommer passa utmärkt bland de andra 80åriga spelarna!

2010-09-30 @ 22:07:57
URL: http://euelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0