jakten på lycka

2011-04-25 ][ 20:03:25
Jag plöjer serier som USA plöjer krig. Är snart klar med säsong 2 av gossip.
OCH jag ska till Upper east side på Manhattan och dega. Hitta mig en nateish (utan en pappa i fängelse för bedrägeri) och bosätta mig dör.

Idag har jag varit i linköping på jakt efter studentklänning. And I found it. Men kanske ska ändra den liiiite smått. får se...
Men något annat jag upptäckt är att jag är i en fashion-disaster. Jag gillar inte att shoppa! Hör och häpna. Men jag vet inte vad jag vill ha. Ena dagen vill jag ha flickigt och sött, damigt och elegant. Nästa stund vill jag ha löst och slappt, Bohemiskt och mönstrat. Sen får jag syn på ett par bagybyxor som jag skulle kunna köpa idag men imorgon kommer jag hata de. Jag vet inte ens om jag vill ha byxor med hög eller låg midja. Kan inte bestämma mig om jag vill ha figurformat eller löst, ljust eller mörkt.
Jag har haft liknande problem förrut men det har bara varit någon dag, detta har hållit i sig i veckor.
Jag vet inte vad jag vill ha därför att jag inte vet vart jag ska använda det. NU kan allt hända. Jag kanske drar till Australien och då kommer jag bara hänga i slappa kläder ocyh bikini. Eller så drar jag till USA till hösten och then I have to be citychick. Jag har inte haft detta problem förrut för att jag vet hur sverige ser ut, jag vet vilka kläder som är skolkläder och vad för något jag behöver.
Detta är helt sjukt, sinnes altså. Dont know what to dooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0