seriously

2011-04-18 ][ 16:38:53
att vara sjuk/på-väg-att-kolapsa och festa hör inte ihop. Kvittar om man försöker bota sig själv med sprit (och inte heller så mycket). Det håller inte. Det ska gudarna veta.
Detta var altså fallet i lördags. Försökte peppa mig själv men slutade med huvudvärk och nästäppa blandat med halvfylla och hemgång vid 1. Kände att sjukheten övervann peppen. Och när folk börjar misshandla varandra framför ögonen på mig känner jag mig ganska färdig för kvällen. Låg hela söndagen i sängen med halsont, huvudvärk och rinnande näsa. Har inte kunnat sova riktigt bra inatt heller men proppar i mig halstabletter, ipren och näspray. Måste kunna vara alive på lovet. plugg-plugg-plugg-lovet. som det också kan kallas atlernavit påsklov.

MEN på onsdag ska jag till mormor och morfar och BAKA!! (alternativt mina andra föräldrar) Jag tjatar alltid om mandelkakorna men mormor orkar inte krossa de så då kommer jag till undsättning (blir bjuden på mat) och får med mig massa kakor hem! win-win solution! weiy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0