vi tar inget språng idag inte

2011-04-01 ][ 22:12:26
Min första utgång på en torsdag ägde rum igår
Och det var över förväntan måste jag tillägga

Nu mår jag helt okej. Lyckades ta mig till skolan för en skitlektion mellan 1 till halv 3, och jag lyckades hålla ögonen öppna där också. Vi är lite roliga sådär. sjukt ospontana. Velar och vänder. Men det va lyckat och värt det. 35 kr för ett glas vin lixom. jag bangar inte!
Lite roligt är ju också att man aldrig känner sig särskilt dragen när man dansar loss på dansgolvet men så fort man sätter sig i bilen, eller ännu värre, lägger huvudet på kudden snurrar det värre än virvelvinden. shheeena tänkte jag, vräkte i mig en vätsketablett (jag är inte dum jag) och vaknade utan en öken i käften.

Sa jag att det va värt?
fett värt.
Nu känns det dock som en söndagskväll. klockan är 22.11 just nu och jag känner bara för en sak. saken är sova och saken är väldigt extremt skön t. ska nog göra saken snart, bara för sakens skull.
Tar aldrig bilder längre heller. Tog en fruktansvärt ful(l) och vajjig bild igår. EN endaste. DEN la lina upp i face.
det tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0