toppa förfan

2011-02-16 ][ 20:00:18
thai imorgon
SIIICKIIEEE!!

börjar få resfeber.
varför resfeber iigentligen. feber tycker jag inte om. resfeber gillar jag.
och jag gillar thailand.
förhoppningsvis
Frida sa att jag troligvis inte vill käka något utav de frukter som sverige erbjuder när jag kommer hem.
det gillar jag. samtidigt inte
samtidigt gillar jag att jag har packat klart och att jag har med mig allt jag behöver. Fast jag gillar inte att min resväska är smockad och att jag inte har någon plats för extra bagage hem.
extra bagage som i allt jag tänkt att köpa där, SOM tex min balklänning. Som förövrig är framskissad, TYP.

OCH jag ska faktiskt vara den nörd jag i verkligheten är och ha med skoldatorn.
datorns efterhavare ska få veta att den lilla tekniska vännen varit på thailand.
Han kommer bli berest. känner det på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0