what a day for a child to be born

2011-02-10 ][ 17:09:35
jag har nog aldrig varit så trött som jag är nu.
helt           slut.
Började bra med att vara på ett jävla humör. Hatade allt och alla men försökte vara glad = förvirring.
Fick dock ta bilen till skolan, RÄDDNING i snöstormen.
glider in på skolan vid 08.20.
Trampar på en isfläck dold av snö. Leker lite bambi på hal is innan jag störtar ned med hela kroppen. Ligger där i en minut. Reser mig upp på 10 minuter. Tittar runt. Ingen såg mig ?!!?!?!
Ser att jag har blod på händerna. Vet inte vart det kommer ifrån. Tydligen hade jag skurit upp halva lillfingret vid fallet. DET känner jag NU. Springer in på skolan för att tvätta av och sätta plåster. stess. Får svimmningsattacker av de två dropparna blod som rinner från mitt sår. töntattack. Åker buss in till linköpings universitet.
DÖD NU.
och älskar att jag hatade OC och hatar att jag älskar det nu. ska försöka klämma in ett 10-tal avsnitt innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0