amen hej, oj

2011-07-06 ][ 18:20:53

något slags Once in a month diary detta
funkar ju också
som min egna lilla pratbubla där jag kan skriva vad jag vill och ni måste läsa HAHA
så ännu en gång ska jag göra en confession
ALTSÅ
mitt liv. Jag tjatar om mitt liv. Vad är mitt liv? Förrut hade jag skolan. Vad ska jag göra nu? Jobba? på Mcdonalds? Plugga vidare? JAHA, till vad?!
och jag vill resa och se världen. Då måste man ha pengar. Då måste man jobba. Då har man inge tid för sånt.
Asso det funkar inte.
altingen måste man va född rik eller dejta rikt. Och om jag ska dejta rikt måste jag resa utomlands och då måste jag ha pengar och så börjar hela vevan om igen..
MEN jag vill från mjölby. Jag orkar inte se samma jävla folk som går på samma jävla gator i samma jävla stad. Jag vill se NYTT och FÄRSKT.

det va typ de jag ville ha sagt. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0