vad slår en iskall cola dagen efter

2011-06-11 ][ 16:28:17
sedan jag skrev här sist har jag
- FÖRST OCH FRÄMST tagit studenten. vilket jag känner nu gick aldelles för fort. När jag vakade imorse låg jag kvar en halvtimme och bara tittade rakt upp i taket. Vad gör jag med mitt liv nu? jag vill tillbaka till skolan
- dragit på mig en konstant förkylning vilket innebär KONSTANT lock för öronen. Så = att jag inte hör ett skit. ibland är det ganska jobbigt men mestadels störigt
- skaffat spotify premium (idag!). Kände det va dags som den iphoneägaren man är. Det är fan värt.
- drukit aldelles för mycket alkohol på aldelles för kort tid. En droppe och jag spyr. Från och med nu består mina partykvällar av redbull vodka utan vodka.

Kommentarer
Postat av: Lina

Dags att blogga lite vaaa??

2011-06-27 @ 22:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0