livet måste också fyllas i

2011-03-06 ][ 13:59:17
käkade nyss ett glas is
bara för jag gjorde massa potesiell drinkis som blev vanlig alldaglig dicka is och inte behövdes i lika stor mängd.
så ska käka is hela dagen
och så fryser jag av isen, eller ryser. troligen båda


Vet inte riktigt vad jag ska säga om känslan jag känner. Går nästan inte att förklara.
Har ni någonsin kännt att ni står och stampar på samma ställe.
Det är kanske så jag känner nu. Jag väntar på att mitt liv ska börja. tror jag.
det blir inte bättre av att jag ligger och lyssnar på Imogen Heap eller The Verve.
Funderar alltid på all skit när minsta lilla tanke dyker upp. Idag kommer bli en sådan dag. När jag bara ligger och funderar på vad fan jag ska göra med mitt liv. Och om jag någonsin kommer få dendär känslan av att jag är klar, att jag bara kan njuta nu.
Och så ska jag skrapa ihop en krönika.
Den får väl handla om livets mening med massa svammel om evelinas konstiga världsuppfattning.


Imogen Heap – Wait It Out
The Verve – The Drugs Don't Work
The Verve – Love Is Noise
The Verve – Sit And Wonder


och the killers
The Verve – Bitter Sweet SymphonyImogen Heap – Hide And Seek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0