smashing!

2011-03-29 ][ 13:54:11

om förra veckan va seg är denna sekordsnabb.
redan tisdag.

Jag har på senaste tiden börjat tänka mycket på framtiden. Det blir väl så när det börjar närma sig slutet. och den stora frågan lyder: Vafan ska jag bli när jag blir stor?
Just nu skulle jag vilja vara en nörd. Matte eller fysik. något som jag tycker är sjukt kul och som går att bilda en framtid av. Eller ha några vettiga intressen som design, formgivning, artitektur eller historia, något som också går att bilda en framtid av. Tänk att leva för sitt jobb.
MY DREAM HALLOOO

Men nej. Jag ska vara en jävla svensson-medelmåtta som inte tycker något är speciellt intressant och inget är tråkigt. Jag är inte extra bra på någonting och inte speciellt dålig i något. En riktig jävla medelmåtta. Jag gör ingenting som identifierar mig som mig. Kul.

Detta ger mig tre alternativ,
1. pick something and live with it.
2. försök att hitta något som skulle kunna funka, vilket antagligen kommer att ta en livstid
3. die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0