Brussel bryssel Belgian

2011-05-07 ][ 21:13:01
Jag har varit hemma i ett par dagar nu. två för att vara exakt. MEN har inte orkar skriva nått om resan, bristen på bilder. Kamaralös i Bryssel och en crapig iphone räcker ju inte långt. Men tänkte ni kanske ville höra lite om resan. Det ville iallafall Per. Eller rättare sagt så ville han veta hur mycket vi supit och hur sena kvällarna blev. "Jag är ingen som skvallrar" va kommentaren när vi inte riktigt öppnade oss.
Men hotellet var en kategori för sig. Jag kan säga att man inte ska leta i kategorin rent, nytt och fräsht iallafall. Men det funkade. Hoppade från golvet upp i sängen och kröp ned bland lakarna som var det enda som kändes tvättat på de senaste 50 åren.
Vi kan demonstrera hotellets byggnadsår genom Nicklas komentar om Hissen. "Det står tillvärkad 1968 och servad 1968, och så ger den ifrån sig ett gnisslande ljud vid varje våning".
Och så bodde vi på våning 7.
Maten vad relativt god, dock bestod vår föda av 99% pommes, så nu behöver jag inte äta mer av det iår. Servicen på resturangerna kan vi beskriva med en servitris komentar om att vi inte förstod franska: "Här i Belgien pratar vi franska, vill du prata engelska får du åka till England".
Besöken kan jag inte säga mycket om, förutom att det va sköna, sovvänliga stolar och att alla va så unga. Det kändes också som att alla kom från östergötland eller hade koppling hit. Och så fikade alla hela tiden.
Det var alles. Trött är jag också, och min idé om att ett par skor skulle räcka gick sådär. Mina kan jag slänga nu, så utslitna och äckliga är de nu! Shoppat lite har jag gjort också, och jag vet hur ni gillar när jag visar mina fynd! två tjockisar och en klänning för 28 euro. och en hel bekini för 10, hm ofcourse. Kanske visar bild på de om jag orkar. Annars får det bli lika bildtomt som vanligt. KUL
jul
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0