damn

2011-05-16 ][ 18:49:22
har spelat världens tråkigaste och mest ologiska spel idag. Terapi hette det. Förstår valet av namn, behövde terapi efter HAHAHA asso, jo, jag behövde det.
Men okej. Jag ska säga att jag varit avlägsen i helgen. Jobbat både lördag OCH söndag. För en jag-har-aldrig-jobbat-en-timme-i-hela-mitt-liv människa som jag är så behöver jag mina lediga dagar då jag inte behöver göra någonting utan kan slappa i sängen hela dagen. Brist på sådan i veckan, så längtar redan till söndag. Bakissöndag. MEN då måste man först ha PARTYLÖRDAG. och inte vilken partylördag som helst, BALLÖRDAG. Ska bli riktigt kul faktiskt, trots att jag inte dansat en endaste balträning. En partner med stukad fot känns ju lite halvträligt i dagsläget måste jag säga. Men vad ska man göra lixom, man kan ju inte hindra pojken från att spela fotboll? hemmepemme lille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0