Leibensgrüsse aus moskau

2011-11-23 ][ 10:11:21

VEM

Vem är i rummet med dig? this guy



Vem fick du senaste sms av? annie
Vem tänker du på nu? hur snygg han är när han ligger och sover
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Mammas there too
Vem önskar du var med dig nu? Farfar tror jag.
Vem är din favoritsläkting? MORMOR!

VAR

Var är din mobiltelefon? på golvet, brevid sängen, på laddning, genom uttaget (ey)
Var handlar du mest? handlar sjukt mycket mat för att bo hemma. Men på något sätt hamnar den uppgiften alltid på mig. Nya favoriten kan nog bli coop.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? ojojoj, felicias gamla linne från cubus (tror jag) med en melon på
Var åkte du senast bil? antgligen till jobbet (lata jävel)

VAD

Vad åt du senast? skål med grek-yogurt och lidls müsli. all day every day
Vad drack du senast? kaffe med en kanel-tee påse i = julkaffe.
Vad är det för färg på dina byxor? svarta intersportbralla, stoneage
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt fula databord som jag släpat in för att slippa ha datan på väggen. he he
Vad har du på fötterna? TOFFLOR FRÅN ULLARED!
Vad är din favorit färg? shit. Kollar man mina kläder skulle man nog chansa svart. Jag är en basic person. Just nu gillar jag rostfärgen.
Vilken film såg du senast? började kolla på canonball igår innan jag stacka till ML, ska nog se klart den nu faktiskt..
Vad hör du just nu? Fläkten i hårddisken. Mitt knapprande. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0