nowhere

2011-11-07 ][ 13:11:59
tänder ljus som jag alltid gör nu för tiden.
I veckan blir det inte mycket jobb. Vet inte vad jag ska fördriva tiden med när alla andra jobbar eller går i skolan.
Tror jag måste hitta en hobby. Kanske ska återuppta sy-andet. Nu har jag ju pengar att köpa tyg, frågan är bara om jag kan hitta tålamodet att sätta mig ned och leverera.
Skulle vara kul faktiskt..

note to self: köp tyg. typ


På tal om annat måste jag säga att det var underbart att sova ut imorse. Och idag väntar endast 3 timmar jobb, mellan den underbara tiden 16-19. OCH sen två dagars ledighet med ingenting planerat. Förutom att jag ska till ML på ansiktsbehandling. ska bli skönt

bara för att det ska bli något vettigt med inlägget (almost impossible) och inte bara en massa prat-med-mig-själv a.k.a. tänka-högt

två låtar och en för skön bild

Beth Sound – Change Me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0