om det vore om

2011-11-22 ][ 10:17:40
Jag har en massa blandade känslor just nu. Kan inte riktigt urskilja och förklara, men de finns där.
Jag har på senaste tiden börjat känna en press på vad jag ska göra i framtiden. Just nu känns det mest som att jag glider omkting, betar av dagarna. samma visa dag ut och dag in.
Det är så mycket jag vill göra. Resa, utmana mig själv, bara ta klivet och se vad som händer? Kanske jobba, kansk plugga, kanske bara lalla omkring.
Ja är rastlös. Det måste hända något.
Under hela gymnasietiden var min enda tanke: NU är jag fast, MEN jag kommer bli fri. DÅ ska jag göra allt som jag vill, upptäcka världen och mig själv.
What a backslap. Nu sitter jag här. Har inte rört mig utanför mjölby sedan studenten, typ. Jävla snacka and no bussiness.
AND IM FUCKING BORED.
och jag tittar för mycket på film..

på tal om annat.
Jag tycker naturligt är så jävla vackert. Det är insane.
Och tjejen, tror från dendär MTV serien (eller nått) visar,
Tumblr_ljrm99dzdv1qejls2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0