08.48

2011-10-14 ][ 08:49:38
newly awake
vaknade vid kvart i 6 imorse av att jag drömt konstigt
jag drömde om en person som jag ser upp till samtidigt som jag har respekt för och det gav mig lite ångest
somnade om och drömde ännu sjukare.
Jag och ett gång tjejer skulle vara med i någon tävling (typ som en fotbollscup, fast med något annat än fotboll, kommer inte ihåg vad) Och vi fick bo i små bungaloes precis vid vattnet. Mitt lilla kylskåp var fullt av räkor och kräftskärtar. Helt plötsligt börjar mitt hus färdas på vattnet som en båt.
o så typ där vaknade jag.
saknar bungalon..
senaste avsnittt av THE VAMPIRE DIARIES har kommit idag och jag ska försöka slänga ihop en APGOD frukost som jag kan käka under hela avsnittet. PEACE THAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0