12.17

2011-10-20 ][ 12:18:38

har precis duschat och tvättat ur oljan ur mitt hår
är inne i en testperiod av olja-balsam-no-schampo. Går ut på att jag dränker mitt hår i ricinolja och sover med sedan dränker håret i balsam dagen efter.
än sålänge ser det lovande ut. starkare hår, mindre fett hår, mindre hår-som-går-av-när-jag-borstar osvosvosv

tänkte ge mig ut på en promenad när jag såg vilket fint väder det var, men jag fastnade här istället.
Den äkta kvinnan kom fram, jag kan ju inte bli svettig igen när jag precis duschat!!
 
Börjar bli hungrig också, så ska nog slänga ihop mig något att äta och se på tv. Solen ser härlig ut från fönstret också.



DAMN, jag ser fan exakt ut som en simsgubbe där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0