hej och hallå

2011-10-19 ][ 16:00:32
kom typ precis inn an för dörren
fick sluta lite tidigare på jobbet vilket var M Y C K E T (läs extremt) skönt

nu skulle jag bara tala om att jag har huvudvärk, för små skor och flötigt hår
och att min mobil överlevde fallet från den fruktade köksdisken. I GOT THE 3GS ONE, mycket bättre än 4an, alla fall om.

Felicia har fått en mac-book air som skoldator. Och det är inte allt.
efter att de tre jobbiga åren är avklarade FÅR HON DEN. I HANDEN. bara; här, ta den, den är din.
är jag avundsjuk. Inte alls. Bara alla mina sparpengar skulle försvinna om jag köpte en.

vi slänger in en låt på det.
THE girl, who always deliver




man mår ju inte bättre av att kvinnan har snygg-graden att offra sin hand för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0