iår ska julen kännas

2011-10-19 ][ 16:10:57
Iår börjar julen i november,
jag lovar, every single year
känner jag julstämningen typ 3 dagar innan julafton, och DÅ är julen ju typ snart över

så jag har tagit mig i kragen detta år. Första november är det offeciellt OK att börja julstämma
pynt, tung och djup julmusik, protest mot vanliga lampor (endast levande ljus är accepterat), julbak, kanel- och kardemummasmaker. allt sånt ni vet. MASSA NÖTTER OCH APELSINER!

Från och med första december ska jag varje dag se ett avsnitt av Greveholm och äta en lussebulle samtidigt.
and about the music
, think: svenskt det nya gaga, filmmusik (typ love actually osv) eller covers av kändisar 
yp sånthär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0