today

2011-10-14 ][ 17:05:03
idag är en sån dag då jag inte ens bytt kläder
Japp. jag drog på mig mössan och jacka och åkte med sovkläderna o handla.


Felicia lagade förjävla god lax till lunch och så har vi fikat på fryst frukt doppad i smält chocklad.
Fortfarande i sovkläderna


Har föressten uppgraderat min Iphone till senaste programvaran 5.0,
asballt (fattar inget)
tidningsställ, och molngrejer som jag försöker fatta nu
ska fortsätta i mysandan och äta ännu mer frukt-i-choklad och se en massa gamla vampire avsnitt (typ lossas att jag är elena och pussar lite på damon) sen ska jag försöka sova vid 8
FÖÖÖÖÖR
imorgon jobbar jag i linköping, VALLA
KLOCKAN 6 (till 15.30, altså 9,5 timmar! KILL. ME.)
Vilket också innebär att jag måste åka från mjölby vid 05.25 och måste altså gå upp lite innan 5 (?!)

HEJ kom och hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0