När man har tråkigt blir det såhär. Torsdags

2012-08-22 ][ 14:50:00
 
När jag har tråkigt vill jag bli weheartit eller angelica blick. Och då blir det såhär.
Jag har alltid varit svag för modbilder ala blogg dock. Håller inte riktigt själv måtten men försöka duger kanske ibland också. Skulle vara ultimat med snygga outfitbilder med fina londonbakgrunder.. Har slagit mig några gånger. Har jag energi? naaaaa
Men det är ju tydligen sånt som gör en känd these days så kanske borde ta tag i det hela. så jag kan bli rik och brerömd och slipper springa med jävla peronis i förtioelva timmar om dagen för 6 pund i timmen..
 
PÅ TAL OM ANNAT 1;
Håller på att försöka ta mig igenom The Dark Night! Började kolla igårkväll men min huvudvärk fick mig att somna vid 8.. Ska ta upp jakten ikväll eller imorgon förmiddag. PROMISE
 
PÅ TAL OM ANNAT 2;
Ba två dagars mer jobb (stäning dock.. kräk) sedan 4 dagars helg med mina bästisar!!
 
 
:)))))))))))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0